Face Book

Wan Mohd Shahir's Facebook profile

Sunday, November 2, 2008

lanun yang cuba merompak kemabukan kami..


* oNioNi (Fancy)
* Posted 11/2/2008 6:09 pm
* kau membuat.. ku barantakan.. kau membuat ku tak berdaya.. kau membunuhku... kau hancurkan aku dgn sikap mu... tak sadar kah kau telah menyakitiku... lelah hati ini meyakinmu. cinta amad membunuh jak.. bagaimana. caranya untuk meruntuhkan keras nya hati mu..



* oNioNi (Fancy)
* Posted 11/3/2008 3:33 am
* bakpe wak gtu yep.. citer hal buruk ttg amad ke org ngata ngata. buka aib org dosa tau. lg ah kwn kwn. molek ngat ah about me suka tikam blkg tu. ada ah sbb amad wat gtu. ye rajin gok crita masaloh bisnes ye. mmg nak bekap amad pun. dohla dgn aku pun mu blasah rabok. citer aku dokleh caya la. yep manusia ada perasaan yep. amad ngan oni dok pnah skali pun wat gtu. tp yep dakyoh aa heboh heboh ke sume org. oni dakpe aa yep nok tikam gane pun kat blkg. tikam gane ngat ahh. tp dok beh aa. kwn kwn cite benda gtu. ada menda kena privacy. nanti jadi dosa je. dosa sama manusia susah tau. jgn ah wat gni. baik sound dpan je. dokleh pcaya ke. jgn ah story ke org lain. kekgi jadi syak wasangka. amad tu kalu dok tahan berenti je keje dgn amad. sapa suh g keje ngan amad mental tu. hah. amad mental. (bekap amad dan diri sendiri) lagi satu nak tawan hati perempuan dokleh jirik pale org laen tau. kena usaha. best man win. (delete ah kalu komen ni terasa) orait je(saja panas line) oni



* oNioNi (Fancy)
* Posted 11/3/2008 3:38 am
* be a good fighter, it no use to keep on telling fake and bad about others especially your friend. u know what. we hang out together. lepak2 makan2 maen cstrike. and always helping me in doing something new too. but now u already change a lot. u like really wanna give us some bad day. and wat others to see how bad i are. tak besh la. people change for good. and they got chance to change. bec they are human. human make mistake. dah la story buruk ttg kawan2 sndiri. rasa saket aa bila kawan hak depan laen. blkg laen. i meant it. this story if it hurt u. then delete it. because onioni like to make revenge. because u already label me as a terrorist. kuakuakua



* oNioNi (Fancy)
* Posted 11/3/2008 3:45 am
* hate me so much?> pls dont. i just mention about what are my feel is all about. i hurt bec u never do this before. and this is another way of my naughtiness. huhu. i feel good!! yeah





* suKoR
* Posted 11/3/2008 10:03 am
* mung ngan yeen sama je x penah faham bende ape aku nok kabo. aku cuma mintak yeen berhati2. aku dok pernah kata mung jahat. sebab kita dok tau isi hati orang. niat orang. kalu kita tau suma senang pulok. tak dok la perkataan BERHATI - HATI dalam dunia ni. ikut mung lah 2 orang. sape kata aku nok ke yeen? xdok makna nye aku nok ke yeen. aku bukan macam mung stail x puas hati yeen x mo ke mung. orang x mo tu faham2 la. duk ejah jugok ejah jugok. mung kata mung x puas hati kan? sebab selama ni kalu mung ejas awek mesti dapat kan? tapi yeen ni mung kata susah. salah ke aku suruh yeen berhati - hati. sebab mung nak yeen atas dasar apa? saja nak test yeen nak tengok yeen jatuh hati x ke mung kan? lancau

0 comments:

advert 2