Face Book

Wan Mohd Shahir's Facebook profile

Tuesday, September 23, 2008

Ada Apa Dengan Kotex Mu




Sudah… maafkan aku… segala salah ku
Dan bila kau tetap bisu ungkapkan salahmu

Dan aku… kotex ku, dan aku datang bulan ku…
Dan aku… kotex ku, dan aku selesa ku…

Sudah… lupakan semua… segala berubah
Dan kita terlupa… dan kita terluka (keluar darah)

Dan aku… kotex ku, dan aku datang bulan ku…
Dan aku… kotex ku, dan aku selesa ku…

Reff :

Kutanya tokei kedai… dapatkah kau bagi ku kotex
Perbedaan yang tak terungkapkan dengan jenama lain
Tapi mengapa kau tak bagi kotex
Ada apa dengan kotex mu…

Oh hanya malam…
Dapat meleburkan segala rasa
Yang tak terungkapkan (tak selesa)
Tapi mengapa kau tak bagi kotex
Ada apa dengan kotex mu

=

hakcipta tak terpelihara, boleh di ejas bila2 masa dan mengikut citarasa anda 2008

0 comments:

advert 2